torsdag 22. oktober 2009

Manchester.

Tirsdag 20 oktober var jeg paa Mahogamy Hairdresser. Dette maa jeg bare fortelle dere om, den servicen var helt annerledes enn hos norske frisorer. Det var serriost ti frisorer som var rundt meg den tiden jeg var der. En som kledde av meg jakken, en som ga meg kaffe, en som klipte meg, to som vasket haaret, en som farget haaret, og en som slettet haaret naar jeg var ferdig. Jeg ble helt facinert av aa se paa hvordan de som jobbet der fordelte hva de skulle gjoore. Det var sikkert fire-fem kunder der paa den tiden jeg var der, og ti ansatte (!(.
Oxford var det liksom ingen veldig kjente severdigheter aa se paa, noksaa liten by, men langt ifra rolig. Virket som byen aldri sov egentlig med bakgrunn av at det er en studentby. Vi spiste kinesisk to kvelder, veldig god mat, i think.
Vi var ogsaa aa saa filmen Fame paa kino, bra film i mine ooyne : ) i liked it ! England er et spesielt land, det skal sies. Men det sier vell kanskje engelskmenn som kommer til Norge ogsaa, at Norge er et spesielt land.
Naa den 22 oktober er vi kommet oss til Manchester. I dag har vi veert paa et sveeeert kjoopesenter, en av Europas storste, Arndale City Centre. Jeg skal ha cred, alt jeg kjopte var en svart ullgenser :) Etterpaa var vi i The Wheel of Manchester. Det var en fanatastisk utsikt fra hjulet, vi kunne se utover hele manchester. A magic Moment ! : ) Vi besookte ogsaa The Chatedral of Manchester. Spennende dag der vi ble litt mer kjent med Manchester : )
<3<3

1 kommentar:

Connie sa...

manchester e englands fineste by!